Polygon4.Net - Тактические игры online

Polygon4.Net - Тактические игры online (http://forum.polygon4.net/index.php)
-   Steam news (http://forum.polygon4.net/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Team Fortress 2 Update Released (http://forum.polygon4.net/showthread.php?t=3041)

steam_news 29.02.2008 10:38

Team Fortress 2 Update Released
 
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Added "Custom" tab to the server browser
  • Servers can now specify metatags describing the custom rules they've adopted
  • Players can use tag filtering to find servers running the custom rules they want to play
  • Added options for servers who want to become custom games: Disable critical hits (tf_weapon_criticals), eliminate respawn times (mp_disable_respawn_times), and raise maxplayers above 24

Initial release of Tournament mode (mp_tournament)
  • UI for handling team naming, ready mode, and win results
  • Disables team player limits, autobalancing, and intermission

Class balancing
  • Reduced Soldier's maximum rocket reserve ammo from 36 to 16
  • Reduced Demoman's maximum sticky bomb reserve ammo from 30 to 16
  • Reduced Demoman's maximum grenade launcher reserve ammo from 40 to 24

General
  • Added protection against voice command spamming. Dramatic reduction in teleporters needed
  • Fixed mp_timelimit ending the map during the middle of a round on maps like Dustbowl and GravelPit
  • Fixed "lastdisguise" command not remembering if you were disguised as your own team
  • Added "Toggle Disguise Team" binding in Options->Keyboard to toggle the disguise team for the Spy's PDA
  • Changed PDA menus to accept keys bound to "slot1", "slot2", etc., and "slot10" cancels
  • Fixed Spectator targetID not using team colors
  • Changed team autobalance code to not balance the teams when the active round timer shows less than 60 seconds
  • Fixed "-maxplayers" on the command line not correctly setting the maxplayers value for the server
  • Fixed Badlands never having Sudden Death triggered
  • Fixed Engineer being able to detonate buildings that are being sapped
  • Changed Engineer buildings to detonate when a player disconnects instead of blinking out
  • Fixed potential client crash for players being healed by a Medic or dispenser
  • Made several improvements to server-side stat reporting (not related to individual player stats)


Дальше...

Colorado 29.02.2008 10:50

Фигасе патроны урезали :shok:

Chiffarius 29.02.2008 13:57

Цитата:

Сообщение от Chuck Norris (Сообщение 53023)
Фигасе патроны урезали :shok:

На хл-инсайд в коментах почти ВСЕ жалуются,чтио патроны орбрезали... ППц. :eyes:

zampolit 29.02.2008 14:10

Это Механик валв подкупил :). А по мне так это хорошо, что урезали. Вон в додсе у гранатометчика всего 5 ракет и ничего.

tema 29.02.2008 14:43

Нее Додс эт не то..А что можно сделать всего с 16пайпами??:thinking:

Chiffarius 29.02.2008 15:10

Цитата:

Сообщение от tema (Сообщение 53039)
Нее Додс эт не то..А что можно сделать всего с 16пайпами??:thinking:

Скилл отрапстить. Патроны юыстро кончаются, когда спамят много. А так, солдата и демо ставят в небольшую зависимость от Диспов и оружия на земле.

AL.x 29.02.2008 16:57

мда с 16 пайпами это уже не бешенный демо....

Теперь придется каждый потрон беречь(

RulonOboev 29.02.2008 19:39

теперь у моей пушки будет больше фрагов :)
след. пунктом будет урезание хевика и пиро с 200 до 100 патронов

Анк-пулеметчик 29.02.2008 20:01

4 ракеты в стволе + 12 за пазухой. На мой взгляд маловато несколько. А вот урезание пайпов, шаг однозначно правильный.

so1o 29.02.2008 20:09

Да один фиг. Всеравно солдат пополняет запас подобранным оружием. Ничего особенногов этом нету. Просто теперь убедт не так много спама, с которым я правда и раньше не особо часто встерчался.


Часовой пояс GMT +5, время: 23:28.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021