Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Поиск Сообщения за день Все разделы прочитаны

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 09.05.2013, 09:32   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Eador: Masters of The Broken World - Update

Patch Notes for Eador: Masters of the Broken World (May 7th)

Version 1.06

A new update is now available for download. Here are the 1.0.6 patch notes:

— Improved HUD for units on the tactical map.
— The way unit speed animation changes has been improved.
— Optimized tooltip display for mouse cursor movement.
— Improved support of displays with 768 vertical pixels resolution.
— Fixed ‘Lighting change’ mode functioning.

Multiplayer:

— Mistiming problems fixes.
— Fixed disconnection problems between the server and the game’s client in a multiplayer game and in the lobby.
— There are now two game modes in multiplayer:

1) ‘Advanced’ mode — number of points depends on the number of played games and achieved victories;
2) ‘Classic’ mode — every player has an equal number of points (1000 at the moment).

— Added icons for player statuses: ‘Player is looking for an opponent’, ‘Player is in the game’.
— Added information display of other players’ spent points.
— Updated prices for units, spells and items.
— Improved chat.

List of Fixed Bugs:

— ‘Endless siege’ bug.
— Berserk barbarian animation caused the game to crash.
— Selected building is not correctly highlighted in the city screen.
— Effects bug of ‘A portal to Chaos’ event.
— Battle starts before some of the dialogues are over.
— Capitals generating on neutral terrain types.
— AI controlled hero doesn’t attack the castle’s garrison while it’s under siege.
— Delays in selection, giving orders and showing tooltip for units.
— Problem with necromancy skill and hero information display after the battle.
— Inability to sell an item in some cases.
— Bug that caused heroes to receive new skills and parameters earlier than intended.
— Attack of the enemy castle with no units in the garrison.
— Bug with provinces capturing where defenders could become guards in some cases.
— Karma transfer from the shard map to the astral.
— Killing a skeleton during a battle could cause the game to crash.

Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 03:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021