Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

 
 
Опции темы Опции просмотра
Prev Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Next
Старый 25.11.2010, 09:13   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Grotesque Tactics: Evil Heroes Update Released

Updates to Grotesque Tactics: Evil Heroes have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

  • Optimized english language texts
  • Trinigy vision engine update to 7.6.24, may improve stability (depends on DirecX SDK February 2010, you may need a local directx update)
  • Optional code for positioning hardware cursor (better results on lower framerates)
  • Performance improvements in quest
  • and dialog-system (fixes cyclic fps drops)
  • Config tool: added background music
  • Config tool: added windowed option
  • Config tool: added disable intro-videos option
  • Config tool: removed tahoma font dependancy (fixes a crash on some machines)
  • Fixed a bug where pressing escape in the option menu the first time would mess up the menu system
  • Clamped the mouse speed to 0.1
  • More error outputs if the gfx hardware does not meet the requirements
  • Charmed chars are auto-uncharmed if game goes into explore mode (fixes misc potential quest deadlocks)
  • Camera: iso move speed has been increased
  • Camera: height angles have been changed to avoid level collisions
  • Necessary release files are now copied into the related MyDocuments folders (write access is required, otherwise an error occurs)
  • Alternate improved exception handling with the option to send debug reports anonymously
  • Fixed a bug where you could not attack anymore after a levelup
  • Fixed a bug where the conversation would not continue if the related partners were out of processing range
  • Changed chocochicks fraction to friendly in order to avoid some movement deadlocks
  • Changed fraction of three soldiers in riverwind in order to avoid a movement deadlock situation
  • Dawnclaude is set to invisible before he joins the party (otherwise it was possible to kill him in advance)
  • Fixed a tooltip for dawnclaude not showing up
    Added cheats (tba later)


Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
 

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 20:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021