Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 16.09.2014, 13:34   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Dota 2 Workshop Tools Alpha Update - September 15th, 2014

Multiple Team Support


  • Added support for multiple teams (up to 10) and a multiple team custom game example

Bug fixes and updates


  • Fixed particle system using sprite trails where trail tint color would be applied to the wrong end
  • Added option to specify if particle rendering operators should saturate the color to white before applying alpha blending
  • Fixed exit crash when running with -tools
  • Reduced memory usage when running custom game modes and tools
  • Reduced CPU usage while playing custom games
  • Improved interpolation of cloth in high latency and packet loss situations
  • Fixed portraits not moving mouths when speaking lines
  • Fixed FBX animation files not compiling animation if there was also geometry in the file
  • Fixed material remapping and handling backslash as a path separator for a material resource
  • Fixed duplicate NPC units list in Hammer when using the reload FGD feature
  • Fixed Hammer crash when attempting to open or close a map file while loading another map
  • Fixed video settings not being applied properly
  • Added "StartTouch" output for func_physbox that fires if "touchoutputperentitydelay" greater than 0 seconds
  • Additional methods have been exposed or added to the scripting system
    • StartSoundEventFromPosition()
    • GiveXP()
    • GiveGold()
    • SetCustomGameEndDelay()
    • SetCustomVictoryMessageDuration()
    • SetCustomHealthLabel() allowing custom labels to be drawn above the health bar
    • ShowCustomHeaderMessage() to display custom header messages similar to first blood or kill streak notices
  • Added team name support to GameRules:SendCustomMessage() as "%s3"
  • Added script bindings for UTIL_MessageTextAll/UTIL_MessageTextAll_WithContext
  • Added SetHideKillMessageHeaders() to hide kill streak and first blood messages
  • Added "entindex" key to player spawn game event
  • Added "dota_team_kill_credit" game event
  • Added 'HideKillMessageHeaders' game event
  • Added "GrantXPGold" action to data driven abilities with XPAmount:integer, GoldAmount:integer, ReliableGold:boolean, and SplitEvenly:boolean as key value pairs.
    Fixed neutral camp prefab to not need unique name


Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 11:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021