Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 06.03.2009, 05:30   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Gameplay changes
  • Added a duck timer that prevents duck spamming while running around on-ground
  • In-air, players are only allowed to duck once before they touch ground again
  • Fixed several bounding box issues with jumping, falling, and rocket jump air-walking. Bounding box should be much more accurate there now
  • Increased backstab check so that Spies can side-stab again
  • When disguising, Spies now always start showing the primary weapon in their disguise, and can then switch it with the last-disguise key

TF2 Fixes
  • Fixed flamethrower loophole that resulted in the flame effect being stuck on while the flamethrower wasn't really firing
  • Fixed exploit that allowed players to circumvent the force-fire timeout on the pipebomb launcher
  • Fixed a bug that caused Natasha's slow on hit effect to be inverted from 75% to 25%
  • Restored sawmill_logs.mdl file, fixing some user maps that used it
  • Fixed some localization issues with Scout achievement strings
  • Removed the "Final" phrasing in the map loading screen

Engine fixes
  • Fixed a server crash on startup under Linux
  • Fixed a buffer overflow issue related to network string tables
  • Gamestats uploading is now done asynchronously. This fixes the client timeout issues on map changes

CP_Junction
  • Fixed an exploit where engineers could build a teleporter exit in an invalid area
  • Fixed a few bad overlay assignments and other minor issues


Дальше...

Последний раз редактировалось BouH; 06.03.2009 в 11:56..
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 16:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021