Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 01.07.2011, 04:55   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Magicka Update Released

Features
  • Added to camera tracking an influence towards enemies in the immediate vicinity.
  • Added Polish localization.
  • If any versus game has one or less players it will automatically end.
  • Added an ethereal state to newly respawned players in versus mode.
    Added two new achievements
Fixes
  • Versus network games now properly synchronize spawn positions, this prevents characters from spawning in the same position during a Krietor mode reset.
  • When local players are dead the camera will now instead track network players.
  • Characters charging during a Krietor mode reset are now properly reset to an idle state.
  • Fixed an issue where if in a rare situation a necromancer area casted with both poison and earth elements a crash would occur.
  • Fixed an issue where a NPC (ie daemon lord) would drop an item which had not been cached, resulting in a crash.
  • Self shields are now correctly removed when casting invisibility.
  • Earth projectiles now gain some deviation on its trajectory whenever they destroy targets.
  • Added some stability to game start.
  • Adjusted self casted projectile spells position and direction.
  • Improved fire efficiency greatly.
  • Magick and Item packs are now properly hidden in lobby when Krietor’s Tourney is selected.
  • Fixed a bug where characters casting a spell with their weapons while being feared would not properly reset the spell effect.
  • Fixed the movement influence on avatars when they are feared.
  • Krietor versus mode will now properly remove an active Meteorshower magick when it resets.

    Nullify will now affect every entity, independent of distance.


Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 01:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021