// Makes maps very dark if enabled. If disabled, the map doesn't have to be reloaded to start zombiemode.
zombie_dark 0
// When enabled, over-rides fog for all maps with a predefined Zombie-Fog.
zombie_fog 1
// When enabled, over-rides the sky for all maps so it corresponds with the fog.
zombie_fog_sky 1
// Primary fog colour.
zombie_fog_colour "176 192 202"
// Secondary fog colour.
zombie_fog_colour2 "206 216 222"
// How close to a players Point-Of-View fog is rendered.
zombie_fog_start 30
// How far from a players Point-Of-View that fog stops rendering.
zombie_fog_end 4000
// Enables fog blending between colours.
zombie_fog_blend 1
// Enables the cool smoke effect seen by all players when zombies are turned.
zombie_effect 1
// Enable screen shake on zombification.
zombie_shake 1
Вот что у меня и кстате а как сделать так чтобы когда умер зомби он мог за всеми наблюдать!! а то он у меня почемуто на респ телепортируется и его невидно ну типо мертв и не может ни за кем следить!!
|