Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 23.10.2012, 20:33   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Serious Sam 3 Update Released

Update 171000

- Player now has correct animations in 3rd person when wielding the axe.
- Fixed fast-firing exploit on SledgeHammer/Axes.
- In versus game modes, C4 projectile can now be picked up by any player after it has been idle for a while. In non-versus game modes, it can only be picked up by the player who threw it.
- In versus games, C4 bombs now collide and bounce off of enemy players when hit, rather than pass through them.
- After respawning, players can no longer trigger C4 explosives that they threw before being killed.
- When a player is killed in versus game mode holding a weapon with no ammo remaining, they will no longer drop it as a pickable weapon item.
- Fixed sniper mask not being rendered if weapon rendering is disabled.
- Fixed crashing when going into spectate on DemonTomb, Medina and TombofNefretari.
- Added Tehnopolip after 4 min of gameplay on SV_MedinaDefender.
- Fixed some places on MedinaDefender, CairoCity and UnfinishedComplex where player could get out of the level.
- Fixed falling out of world in Fiaca.
- Fixed error in Sphinx explosive planting script.
- Fixed wrong handling of file case in Linux dedicated server.
- Russian VO for JotN DLC.
- Drag&dropping entities onto script variable in editor did not work in the first line in script. Fixed.
- Fixed a rare crash in FBX skeleton loader.
- Added cvar 'ogl_bCompressCachedShaders' to control whether OpenGL shaders will be compressed when cached to files or not.
- Fixed shader cache not saving properly on OpenGL.
- Fixed some fatal errors not being visible if happened in full screen.



Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 10:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021