Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 26.08.2014, 12:39   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Dota 2 Workshop Tools Alpha Update - August 25th, 2014

  • Fixed bug where the mini-map image generation did not correctly respect the mini-map bounds entities in all cases
  • Fixed bug with clouds showing up in mini-map images
  • Fixed bug with npc_dota_base entities not displaying correct orientation in Hammer
  • Fixed crash when item socket info was missing
  • Fixed occasional crash clicking the compendium 'Learn More' button
  • Fixed a crash when bots were playing heroes with modified abilities
  • Added many new modifier events to the data driven ability system: OnAttack, OnAttackFailed, OnAttackAllied, OnCreated, OnProjectileDodge, OnEquip, OnOrder, OnUnitMoved, OnAbilityStart, OnAbilityEndChannel, OnStateChanged, OnRespawn, OnSpentMana, OnTeleporting, OnTeleported, OnHealthGained, OnManaGained, OnHeroKilled, OnHealReceived
  • Fixed a crash bug with data-driven items with auras
  • Can now use %attack_damage in data-driven abilities to get the damage an attack has inflicted
  • Exposed SetAcquisitionRange in script which can now be used to control the aggro range of units
  • Added "npc_kill" as a cheat console command
  • Base strength, agility and intellect can now be set to zero on custom units
  • Added table-based NPC spawn function CreateUnitFromTable to allow arbitrary entity keyvalues
  • Exposed the ParticleManagerestroyParticle call
  • Think functions now get the entity as a parameter
  • Changed dota_player_used_ability to use PlayerID as an argument to conform with other events and the documentation
  • ScriptedSpawner now spawns units on the same team as the spawner itself
    Fixed bug where units could be stuck inside a point_obstruction when toggled on. New behavior will push units to a clear space if caught inside when enabled


Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 16:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021