Polygon4.Net - Тактические игры online  

Вернуться   Polygon4.Net - Тактические игры online > Общие вопросы > Steam news
Справка Пользователи Календарь Галерея Закачка файлов Сообщения за день

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 05.05.2010, 02:30   #1
steam_news
Новостной бот
 
Аватар для steam_news
 
Регистрация: 28.07.2007
Сообщений: 15,802
Поблагодарил(а): 0
Получил(а): 7 "Спасибо" за 7 сообщений
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 17 steam_news на верном пути!
Post Garry's Mod Update Released

Updates to Garry's Mod have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Garry's Mod
  • Added new spawnicons
  • Added support for spawning TF2 Spy with masks
  • Added 'proper' thirdperson animations
  • Added sv_max_usercmd_future_ticks (default: 8) should prevent speedhacks.
  • Added support for per-map particle systems
  • Fixed crash in Entity:TranslateBoneToPhysBone()
  • Fixed crash when closing with the help window open
  • Fixed zombie crash
  • Fixed bone follower crash (when using unsuitable model)
  • Fixed crash exploit when Script Enforcer was enabled
  • Added support for Vector * Vector
  • Added Entity:SetRenderFX( kRenderFx* )
  • Added "Depth" and "SizeMode" key values for render targets.
  • Added ParseParticleManifest( file ) where file will be translated into particles/particles_(file).txt.
  • Added Player:SetRenderAngles( angle )
    Added Entity:GetPlaybackRate()


Дальше...
steam_news вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +5, время: 19:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Khorost Group© 2002-2021